2010. január 12., kedd

Agent V nyilatkozata:

Tudom... Semmi nem lehet fontosabb, mint az EASZ magasztos celjainak teljes erombol torteno tamogatasa, most megis azt kell mondanom, gyenge vagyok ahhoz, hogy e sulyos oraban atvegyem a vezetest. Maganeleti problaim, tobbekkozt sulyos hasmenesemnek (es a Malacom tavolletenek) koszonhetoen nem tudom e felelossegteljes vezetoi szerepet vallalni, ugyanakkor kijelentem, mig helyre nem all a rend, az eddiginel tobb erofeszitest teszek majd dicso szervezetunk mukodteteseert!

Agent V sk.

5 megjegyzés:

  1. En is meglepodtem rajta, de itt kegyetlen ceruza van... A hasmenest a Fonok irta bele
    Ki az a negyven hulye, aki feljon ide szavazni??

    VálaszTörlés
  2. Viktor ügynök, be kell látnia, hogy fenn kell tartani az Ön iránti érdeklődést bármilyen eszközzel, hiszen Ön szervezetünk egyik fontos alappillére. Ha hasmenés akkor hasmenés, a lényeg hogy megjegyezzék. Engem is érdekel, azért írtam ezt.

    VálaszTörlés
  3. Ezeket is tudom moderálni... MEGÉREZTEM A HATALOM ÍZÉT!!!!!!

    VálaszTörlés